2012. január 19.

Fájdalmak férfija

Jézusról mondja ezt az Ige. (Ézs 53:3)
Eddigi életem legkegyetlenebb fájdalmaival küzdök napok óta. Lehet, hogy fogok ismerni ennél rosszabbat is, de az biztos, hogy azt a szintű fájdalmat, amit Jézusnak kellett ismernie, én soha nem fogom megismerni. Azt ember elképzelni sem tudja. 
A fájdalom általában kihozza az emberből a "legrosszabbat" - azt ami igazán benne van. Belőlem a "kicsinyke" fájdalom is csak borzalmas salakot hoz ki. Jézus még a világfájdalom szenvedései közepette is csak áldott és megbocsátott... 
De messze vagyok még attól, hogy olyan legyek, mint Ő! A fájdalom uralkodik rajtam, és nem én rajta... de az edzés megkezdődött erre az izomra is. :(

1 megjegyzés:

  1. Ad az Ur kimenetelt ebol a szenvedesbol is!Mert O betegsegeinket hordozta!

    VálaszTörlés